FacebookFacebookInstagram
Jammer
Jammer
Need us? Call (504) 260-9797, text us, Facebook us or Tweet us!

Corey B

                                                                                                 
             


HAHA: Funniest Vine Video Yet? [VIDEO]

Could this be the funniest Vine yet?








 
09/13/2013 1:36PM
HAHA: Funniest Vine Video Yet? [VIDEO]
Please Enter Your Comments Below
09/14/2013 9:59AM
na
No shoes allowed lol
Title :
Comment :


advertise with us
Recent Blog Posts
Yup, Almost Naked
Bitch Slap at the VMA Corral
Yeah, That's Not a Dolphin
OMG! You 2?
President Kanye?
Trainwreck, Live!
Got Milk?
"I Wanna Be Trump's Running Mate"
Categories
Archives